Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookie są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny. Aby poprawić Twoje doświadczenia, używamy plików cookies, które zbierają statystyki w celu optymalizacji funkcjonowania serwisu. Kliknięcie przycisku „Akceptuję wszystkie” oznacza, że ​​wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookie. Aby zmienić zgodę, kliknij „Ustawienia zaawansowane”. Szczegółowe informacje o plikach cookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajducookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajduje się tutaj: polityka cookies.

Przejdź do głównej zawartości strony
Łódź - hybrydowa
Back Office

Specjalista / Specjalistka ds. Realizacji

Lokalizacja

Łódź - hybrydowa

Wynagrodzenie

4 800 - 5 200 PLN brutto

Dwie pracownice COI rozmawiają się i śmieją się w biurze COI. Obie trzymają w rękach kubki z logo COI.

Opis oferty

W COI nie mamy owocowych czwartków, za to zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie i dbamy o dobrą atmosferę pracy. W dodatku robimy coś ważnego: budujemy systemy, które ułatwiają korzystanie z usług publicznych. Jesteśmy „tymi od mObywatela”. Ty też możesz mieć m.in. w nim swój udział! 

Zakres obowiązków

  • Obsługa incydentów zarejestrowanych w systemie ITSM 
  • Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych, elektronicznych 
  • Obsługa i realizacja incydentów w systemie zmianowym 
  • Bieżące analizy danych zawartych w incydentach 
  • Udzielanie wsparcia funkcjonalnego (odpowiadanie na pytania użytkowników systemu dotyczące sposobów jego obsługi) 
  • Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy zespołami tworzącymi II i III linię wsparcia oraz podmiotami zewnętrznymi realizującymi wspólną obsługę wybranych systemów 
  • Monitorowanie czasu obsługi a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób 
  • W zależności od zapotrzebowania raport dzienny wyciągu incydentów 
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu potencjalnych zmian w obowiązujących w zespole procedurach 
  • Branie udziału w szkoleniach organizowanych przez COI 
  • Procesowanie wniosków w Centrum Certyfikacji COI 
  • Obsługa wniosków o Profil Zaufany 
  •  

Poszukiwane kompetencje

  • wykształcenie: minimum średnie  
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczna obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center)  
  • obsługa komputera oraz pakietu office
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów  
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole  
  • umiejętność pracy pod presją czasu  
  •  

    Oferujemy

    • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [4 800 - 5 200 PLN brutto]
    • Pracę w modelu hybrydowym, oznacza to, że przez 1-2 dni w tygodniu pracujemy z biura, a pozostałe dni zdalnie
    • Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
    • Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
    • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
    • Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
    • Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
    • Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu

     

    PREMIE I BENEFITY
    • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
    • Premie uznaniowe
    • Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
    • Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
    • Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
    • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
    • Platforma kafeteryjna MyBenefit 
    • Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
    • Pakiet medyczny 
    • Platforma wellbeingowa - Helping Hand
    • Ubezpieczenie na życie
    • Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
    • 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat 
    • Wyprawka dla noworodka

    W COI obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych regulująca przekazywanie informacji o naruszeniu prawa oraz ochronę Sygnalistów.
    Informacje na temat dokonywania zgłoszeń i naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://coi.ssdip.bip.gov.pl/sygnalisci/sygnalisci.html 

     

    Co jest dla nas ważne

    • Największe projekty

      Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).
    • Dzielenie się wiedzą

      Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.
    • Elastyczne podejście

      U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!
    • Marka osobista

      Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
    • Stanowisko

      Specjalista / Specjalistka ds. Realizacji
    • Lokalizacja

      Łódź - hybrydowa
    • Wynagrodzenie

      4 800 - 5 200 PLN brutto

    Poznaj proces rekrutacji

    • 01

      Aplikacja

      Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.

    • 02

      Spotkanie

      Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.

    • 03

      Witaj w COI!

      W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!