Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookie są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny. Aby poprawić Twoje doświadczenia, używamy plików cookies, które zbierają statystyki w celu optymalizacji funkcjonowania serwisu. Kliknięcie przycisku „Akceptuję wszystkie” oznacza, że ​​wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookie. Aby zmienić zgodę, kliknij „Ustawienia zaawansowane”. Szczegółowe informacje o plikach cookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajducookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajduje się tutaj: polityka cookies.

Przejdź do głównej zawartości strony

Najnowsze materiały

    • Innowacje

    SEO jako element innowacji w sektorze publicznym

    SEO w sektorze publicznym odgrywa kluczową rolę: umożliwia szeroki dostęp do informacji oraz zwiększa transparentność i użyteczność usług publicznych. W połączeniu z UX i dostępnością SEO tworzy logiczne i przyjazne środowisko dla architektury informacji, co zmniejsza wykluczenie cyfrowe i poprawia komfort korzystania z cyfrowych usług publicznych. Jako innowacja w sektorze publicznym jest istotną częścią nowoczesnego podejścia do projektowania usług publicznych.

    • Innowacje

    POTENTIAL to klucz do cyfrowej Europy

    O tym, czym jest POTENTIAL, jaki ma związek z europejskim portfelem tożsamości cyfrowej, jakie wyzwania stawia przed uczestnikami oraz co jest ważne w sprawnym realizowaniu międzynarodowego projektu pilotażowego na dużą skalę opowiada Małgorzata Bobrowska, koordynatorka z Zespołu Wsparcia Biznesowego Cyfrowej Tożsamości i Aplikacji Mobilnych w Centralnym Ośrodku Informatyki.

    • Technologie

    Kulisy pracy nad usługą Zastrzeż PESEL

    O tym, jakie rozwiązania zostały zastosowane przy projektowaniu usługi Zastrzeż PESEL i Rejestru zastrzeżeń numerów PESEL, z jakimi ograniczeniami spotkały się zespoły wytwórcze i jakie wyzwania pojawiły się na ich drodze opowiada Mariusz Wyszomierski, architekt rozwiązań z wieloletnim doświadczeniem, który w Centralnym Ośrodku Informatyki pracuje od 2013 roku. Jako jeden z liderów zespołu współtworzył między innymi także cyfrowe serce Polski, czyli System Rejestrów Państwowych.

    • Ludzie

    Badanie logotypu Profilu zaufanego analizuje zaufanie

    Badanie logotypu Profilu zaufanego 2.0 miało na celu sprawdzenie skojarzeń, jasności symboliki oraz asocjacji z usługami państwowymi. Większość respondentów kojarzyła prezentowane logotypy z usługami publicznymi, ale niektóre wersje budziły skojarzenia z sektorem prywatnym, jak telekomunikacja. Badanie objęło prawie 1000 anonimowych respondentów oceniających trzy wersje logotypu. Wyniki badania podkreślają znaczenie precyzyjnego projektowania, by unikać niejednoznacznych interpretacji.

Wybierz kategorię materiałów

Chcesz z nami pracować? Sprawdź nasze pozostałe oferty pracy.