Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. mediów społecznościowych
Opis oferty
W COI nie mamy owocowych czwartków, za to zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie i dbamy o dobrą atmosferę pracy. W dodatku robimy coś ważnego: budujemy systemy, które ułatwiają korzystanie z usług publicznych. Jesteśmy „tymi od mObywatela”. Ty też możesz mieć m.in. w nim swój udział!
Poszukujemy doświadczonego i kreatywnego specjalisty do zarządzania kanałami mediów społecznościowych naszej firmy. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój strategii komunikacyjnych, tworzenie angażujących treści, a także realizację kampanii reklamowych i analizy efektywności działań w mediach społecznościowych.
Zakres obowiązków
- Samodzielne prowadzenie kanałów social media: opracowywanie strategii komunikacji dostosowanej do specyfiki poszczególnych kanałów (LinkedIn, Facebook, Instagram), prowadzenie kalendarzy publikacji, tworzenie treści, tworzenie contentu foto i wideo (w tym rolki, live’y), moderacja, a także promocja postów
- Prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnych w SoMe: planowanie, realizacja, targetowanie, promocja i raportowanie wyników kampanii
- Aktywne poszukiwanie tematów publikacji: opracowywanie treści w oparciu o przyjętą strategię oraz cele komunikacyjne
- Bieżąca współpraca z zespołami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej: wspieranie działań, przekładanie projektów na kanały social media
- Współpraca z członkami innych zespołów: zachęcanie ich do dzielenia się wiedzą oraz udziału w tworzonych materiałach eksperckich, employer brandingowych itp.
- Zarządzanie budżetem social media: odpowiedzialność za planowanie i kontrolowanie wydatków związanych z kampaniami na platformach społecznościowych
- Raportowanie wyników: analiza wyników działań w mediach społecznościowych, przygotowywanie raportów i rekomendacji
- Proaktywne rekomendowanie nowych narzędzi i rozwiązań: monitorowanie trendów rynkowych i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w działaniach social media
Poszukiwane kompetencje
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu mediów społecznościowych, w tym samodzielnym zarządzaniu kanałami (LinkedIn, Facebook, Instagram, X, YouTube; mile widziane doświadczenie w TikToku).
- Doskonałe umiejętności tworzenia tekstów zgodnych z zasadami poprawnej polszczyzny oraz umiejętność przekładania złożonych zagadnień na prosty i zrozumiały język dostosowany do mediów społecznościowych.
- Kreatywność i inicjatywa w tworzeniu angażujących postów oraz przekształcaniu informacji w ciekawe treści (news, ciekawostki, porady), dostosowane do różnych grup odbiorców.
- Umiejętność tworzenia jakościowego contentu foto i wideo na media społecznościowe, a także praktyczna znajomość programów do obróbki plików wideo i graficznych.
- Praktyczna znajomość systemów reklamowych na platformach społecznościowych i umiejętność optymalizacji kampanii płatnych, a także znajomość narzędzi analitycznych.
- Znajomość trendów i zmian na platformach społecznościowych, umiejętność zarządzania kryzysami oraz aktywność w proponowaniu nowych rozwiązań i punktów styku z odbiorcą.
- Doskonałe umiejętności relacyjne, kontaktowe oraz poczucie estetyki, samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy projektowej.
- Kreatywność, otwartość, pozytywne nastawienie i poczucie humoru, a także znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze IT i nowych technologii oraz doświadczenie w realizacji kampanii z influencerami.
Oferujemy
- Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [10 000 - 12 000 PLN brutto]
- Pracę w modelu hybrydowym, oznacza to, że przez min.2 dni w tygodniu pracujemy z biura, a pozostałe dni zdalnie
- Nowoczesne i komfortowe biuro blisko Dworca Zachodniego
- System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
- Elastyczne godziny pracy, zaczynasz między 7:00 a 10:00
- Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
- Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
- Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
- Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
- Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
- Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
- Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾
PREMIE I BENEFITY
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Premie uznaniowe
- Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
- Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
- Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
- Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
- Platforma kafeteryjna MyBenefit
- Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
- Pakiet medyczny
- Platforma wellbeingowa - Helping Hand
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
- 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat
- Wyprawka dla noworodka
W COI obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych regulująca przekazywanie informacji o naruszeniu prawa oraz ochronę Sygnalistów.
Informacje na temat dokonywania zgłoszeń i naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://coi.ssdip.bip.gov.pl/sygnalisci/sygnalisci.html
Co jest dla nas ważne
Największe projekty
Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).Dzielenie się wiedzą
Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.Elastyczne podejście
U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!Marka osobista
Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
Poznaj proces rekrutacji
01
Aplikacja
Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.
02
Spotkanie
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.
03
Witaj w COI!
W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!